7 ian. 2010

Remember 2009

Multumesc Elenei, pentru dragul si increderea cu care mi-a inmanat acesta leapsa. Sper sa n-o dezamagesc... In mare imi spusesem ca am avut un an bun, destul de activ, dar inca nu il analizasem in detaliu.

Ianuarie
Anul a inceput furtunos la scoala, cu Mihai Eminescu - spectacol cu elevii de cl a VIII-a, urmat de o lectie deschisa la care au venit toate colegele din scoala, un medalion literar foarte reusit, iar copiii s-au intrecut pe ei. Am aparut si in ziarul local :)

Februarie
Brigada!!!!
20 de inspectori pe capul nostru la verificat acte, hartogaraie, dar si inspectie la cate 2 ore pentru fiecare cadru didactic din scoala. Rezultate? Calificativ FOARTE BINE

Martie:
8 martie - Ziua mea!!!! :) Petrecuta alaturi de familie, de prieteni si finalizata cu o cina doar eu cu sotul, la un restaurant select, Conacul Domnesc.
16 martie - Ziua finutului meu, Sabin! Din nou distractie!




Aprilie:
De Pasti am mers la cateva manastiri din Bucovina. Intr-o zi, Manastirea Dragomirna - primavara chiar e raiul pe pamant






In alta zi, manastirea Voronet, care nu e cu nimic mai prejos...tot un colt de rai e..














Mai - o luna fabuloasa
Am fost invitata la Parlamentul European de la Bruxelles, iar in drum, am vazut si Ungaria, Cehia, Belgia, Olanda, Austria... Suuuuuuuper!


































Iunie
- Excursie cu copiii pe Rarau, in care sotul a fost ajutorul :) El a carat bagajele cu masina, iar noi pe jos...
- mers cu trenul, dormit in cabanute, foc de tabara cu frigarui, Piatra Soimului, Pietrele Doamnei, Schitul Rarau, urcarea a 12 km de munte PE JOS!!!!, aproximativ 3 ore de urcat pe munte, ca sa nu mai spun de coborare..care a fost mai grea ca ne tremurau picioarele de la efort - aceiasi 12 km + insfacarea bagajelor si fuga la tren=4 km de fuga, cred ca de fapt era o taraire...si totusi n-am pierdut trenul!! Dar a meritat! Sa va spuna Cristiana! Piatra Soimului e dementiala!!! E zbor!!! E fabulos!




TO BE CONTINUED!!!!

9 comentarii:

  1. Minunat pana acum. Vezi cate lucruri grozave s-au intamplat? Nu ti se incarca bateriile pentru anul care vine? Nu-ti vine sa-i multumesti lui Dumnezeu pentru absolut tot ce ti s-a intamplat, pentru ca te-a protejat tot acest timp, pentru ca ti-a deschis cai noi...? Ma rog, tu stii cel mai bine si de-abia astept continuarea. Eu regret doar ca nu am putut exemplifica la fel de bine ca tine... Dar imi doresc ca anul acesta sa am...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ajuta, Elena! Eu cred in 2010, stiu ca va fi un an fff. bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!! wow aia da ... ce an plin si frumos ai avut ... ma bucur pt tine ... abia astept continuarea ... te pup si o seara frumoasa ...
    Tunde

    RăspundețiȘtergere
  4. Scumpa mea, te asteapta un premiu de inceput de an, la mine pe blog, ca sa demonstreze ca ai avut dreptate: va fi un an bun!

    RăspundețiȘtergere
  5. Muktumesc, Tunde! Un an nou cu multe impliniri iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am luat, Elena! Deja e un an bun, cu prieteni ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos! ai fost foarte originala,ai postat si imagini cu tot ce ai facut,felicitari!te pup si te imbratisez!Asta da leapsa! sui generis!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Tasha!:) Ei, originala!

    Aaaa! Vad ca te-ai semnat si in Blogfrog! Chiar ma gandeam daca functioneaza...

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea, draga! Repetia este voita... Te invit sa ridici o leapsa foarte interesanta de pe blogul meu. Sunt foarte curioasa de raspunsul tau!

    RăspundețiȘtergere