5 feb. 2010

Ciubotica cucului - Friday Flowers

Am furat şi eu ideea fetelor de a sărbători ziua de vineri cu o floare.
De ce-am furat-o? Pentru că tot ceea ce ţine de flori trebuie furat, iar nu cerut voie. Vrei un pui de floare, fură-l şi aşa se va prinde!:) Dacă-l ceri, va muri!

Astăzi am început culesul florilor din folderele mele...şi-am tot cules timp de o oră, pentru că erau risipite în toată grădina computerului meu.

Am descoperit frumuseţea primăverii, şi pentru prima dată în acestă iarnă mi s-a făcut dor de primăvara mea cea dragă, de ziua mea care se apropie, de viaţă, de învierea naturii şi a sufletelor noastre...

Ciuboţelele cucului sunt culese de elevii mei, acum 3 ani, la Lacul Roşu, iar ideea regizării fotografiilor este a soţului meu. :)









17 comentarii:

  1. Foarte bine ai facut ca ai furat ideea!!! Ma bucur, cred ca si Ana se bucura! :)

    Florile sunt minunate, culoarea galbena e ravisanta!!!

    Iar regia forografiilor este nemaipomenita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce dor imi este de aceasta floare! Uite, si eu am pus un buchet pentru ca sa aduca urarile mele, mai bine decat as exprima-o eu in cuvinte. Sa vina primavara!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc, Cora!
    Uite câtă fericire aduce o floare! Insufleţeşte blogul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sergiu,
    într-adevăr sunt frumoase ca primăvara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena,
    dacă o singură floare nu aduce primăvara, atunci noi, sigur vom reuşi să o aducem...acuşica fug să-ţi văd floricica! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Waw!! ce faina esti Alinuto,intre atatea flori!te puuup!!!>:D<
    Aduci primavara pe blog...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe florile!!! si ma bucur mult ca vei posta ! Nu cred ca exista femeie careia sa nu ii placa florile! Nu e cazul de cerut voie, e o bucurie pt mine ca "aderi" la idee, cu cat suntem mai multe cu atat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Tasha! Ma faci sa ma simt ca o floare! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana,
    florile sunt minunate :) si plac si barbatilor in aceeasi masura. Sotul meu e pasionat de flori, in special de catusi.
    Ideea e minunata si tot ce-i minunant vreau si eu!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase flori, frumoase fete,
    Muzică bună, ce mai?
    Primăvara este prezentă...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Vine, vine priimavara,
    Se asterne toata tara
    Floricele pe campii
    (...)Floricele aurii

    vorba cantecului!
    Primavara si la tine, Mariana!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce dor mi-ai facut de primavara!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc de vizita, Edu!
    Si noua ne e dor, de aceea am adus-o putin la noi pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. BlogWidget - ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

    RăspundețiȘtergere